بهترین کولرهای گازی کم مصرف، معرفی بهترین کولرهای گازی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 91
نویسنده : soli

بهترین کولرهای گازی کم مصرف، معرفی بهترین کولرهای گازی

 

کولر گازی از کالاهای پرفروش و پرمصرف در سال های اخیر می باشد که در ابعاد مختلف از برندهای متفاوت تولید می شوند بنابراین در خرید کولر گازی ممکن است دچار سردرگمی شوید.


میزان مصرف انرژی، متراژ مناسب جهت نصب، توان مصرفی و ظرفیت سرمایشی و از همه مهم تر گارانتی از مواردی می باشد که هنگام خرید کولر گازی باید به آن ها توجه کنید. در ادامه به معرفی بهترین کولر های گازی کم مصرف خواهیم پرداخت.

 

خرید کولرهای آبی و گازی khajikala.ir


بهترین مارک کولر گازی


همانطور که گفته شد کولرهای گازی توسط برندهای مختلفی تولید می شوند که در این قسمت به معرفی برترین برندهای تولید کننده کولرهای گازی می پردازیم.


کولر گازی اوجنرال Ogeneral


اوجنرال از قدیمی ترین تولید کنندگان کولر گازی می باشد که  محصولاتی با استاندارد ساخت بالایی تولید می کند. کولر گازی اوجنرال از پر فروش ترین کولرهای گازی در ایران می باشد که به مصرف پایین انرژی بهترین اثربخشی را دارد. شرکت اوجنرال زیر مجموعه شرکت بزرگ فوجیستو می باشد که یک شرکت ژاپنی است. کولرهای گازی این برند با مصرف انرژی +++A جز کم مصرف ترین کولرهای گازی محسوب می شوند که به فکر جیب شما هستند.


کولر گازی اوجنرال در شرایط اقلیمی گرم بهترین عملکرد را دارد. تعداد مدها و قابلیت های برتر کولرهای گازی ogeneral بدون شک یکی از دلایل متفاوتی است که باعث فروش گسترده کولرهای گازی این مدل معروف به ویژه در بازارهای مکان های بین المللی آسیایی شده است.


کولر گازی ال جی LG


برند ال جی با تولید انواع کولر گازی سهم خوبی را در بازار به خود اختصاص داده است که در سطح ایران و جهان بسیار مطرح می باشد.
از مهم ترین ویژگی کولرگازی ال جی  تنظیم و اسکن هوشمند، سیستم محافظ دستگاه در مقابل نوسانات برق، سیستم تصفیه هوا و ... می باشد. یکی دیگر از مزیت های این برند، قیمت مناسب محصولات آن است. تنوع انواع کولر گازی ال جی سبب شده تا تمامی افراد با نیازها و بودجه های مختلف بتوانند یکی از انواع آن را خریداری کنند.


کولر گازی وست پوینت Westpoint


کولر گازی وست پوینت ساخت کشور فرانسه است. این برند به عنوان یکی از پیشتازان و به نام ترین ها در زمینه تولید لوازم خانگی برقی می باشد. کولرهای گازی وست پوینت با طراحی زیبا دارای توان مصرفی بالایی می باشند. وزن پایین محصولات این برند و همچنین داشتن حالت های مختلف و متعدد روی ریموت کنترل از ویژگی های مهم کولر گازی وست پوینت می باشد که می توان به آن اشاره کرد.
مزایای کولرگازی وست پوینت
•    دارای فیلتر آنتی باکتریال جهت جلوگیری از ورود گرد وخاک و هوای آلوده به داخل خانه
•    فیلتر با قدرت جذب الکتریسیته ساکن برای جذب باکتری ها و قارچ های بسیار ریز
•    دارای تایمر خواب
•    دارای تایمر 24 ساعته
•    مود DRY و پرتاب باد در چهار جهت مختلف
•    مصرف کم انرژی
•    سازگار با هر محیط

 

کولر گازی Gree


یکی دیگر از بهترین برندهای کولر گازی برند کولر گازی گری می باشد. گری از بزرگترین و تخصصی ترین شرکت های تولید کننده سیستم تهویه مطبوع می باشد که بطور عمده کولر گازی مورد نیاز بازار را تامین میکند و جز پرفروش ترین برندها در ایران می‌باشد.
کولرهای این برند دارای استحکام بالا، مصرف برق کم و تولید سرمایش فوق‌العاده ای می‌باشند. همچنین پنل های داخلی کولر گازی گری بسیار کم حجم بوده و فضای کمتری را اشغال می کند.


کولر گازی جنرال General


کولر گازی جنرال از از شناخته ترین برندهای کولر گازی می باشد. موتور کولر گازی جنرال از موتور توشیبا ساخت کشور تایلند بهره برده است . سطح مصرف انرژی آن نوع B است. یکی از ویژگی های آن که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند قیمت پایین و مناسب است.


کولر گازی سامسونگ Samsung


سامسونگ نیز یکی دیگر از برندهای کره‌ای به شدت محبوب در ایران است، طراحی خلاقانه و جدید کولرهای گازی سامسونگ باعث جلب رضایت مشتریان است. از ویژگی‌های مهم کولر گازی سامسونگ امکان سرمایش بدون پرتاب باد مستقیم است. کنترل هوشمند، حالت خنک کنندگی سریع، فیلتر های فول HD، حالت خواب پیشرفته، صرفه‌جویی در مصرف انژی و بازدهی بالا  در کنار طراحی بسیار زیبا از ویژگی‌های دیگر کولر گازی سامسونگ است که می توان به آن اشاره کرد.


ما در این مقاله سعی کردیم با معرفی برترین برندهای کولر گازی موجود در بازار به شمام کمک کنیم تا هنگام خرید بهترین گزینه را انتخاب کنید. شما می توانید در سایت خاجی کالا انواع کولر گازی را همراه با مشخصات فنی آن ها و قیمت مشاهده کنید.
 




:: موضوعات مرتبط: تاسیسات , ,
:: برچسب‌ها: کولر , کولر گازی , خاجی کالا , تاسیسات , راهنمای خرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: